Autamme liiketoimintaanne kasvamaan datan ja digitaalisten kyvykkyyksien avulla
Kasvata liikevaihtoa keskittämällä resurssit, myymällä enemmän ja tukkimalla vuodot. Autamme löytämään potentiaalin, toteuttamaan nopeat voitot ja varmistamaan pitkän aikavälin parannukset päivittäiseen työhön.
Tee järkeviä investointeja digitaalisuuteen ja lanseeraa palveluita, joilla on mitattavaa vaikutusta. Tuomme kokeneet ammattilaiset viemään tärkeimmät hankkeesi maaliin. Liiketoiminta edellä.
Nykyasiakkaat ovat todennäköisesti arvokkain omaisuuseräsi. Usein käy kuitenkin niin, että uusasiakashankinta jyrää ja nykyasiakkaiden hoito jää asiakaspalvelun ja markkinoinnin varaan. Nykyasiakaskannan arvon kasvattaminen vaatii dataan perustuvaa asiakasymmärrystä, tavoitteiden asettamista lisämyynnille ja poistumalle, sekä resurssien kohdentamista niihin asiakkaisiin, joiden potentiaali on korkein.
Nykyasiakkaille myynti on jopa 80% halvempaa kuin uusasiakashankinta. Käännä asiakkuudenhoito kuluerästä lisä- ja ristiinmyynniksi oikeilla kaupallisilla toimenpiteillä ja niiden kohdentamisella.
Usein nykyasiakkaiden hoito rapistuu, vaikka asiakaspoistuman pienentäminen olisi edullisemaa kuin uusasiakashankinta. Autamme tunnistamaan ne asiakkaat, joista haluat pitää kiinni ja kasvattamaan näiden asiakkaiden arvoa.
Tiedätkö, kuka asiakkaistasi todennäköisimmin ostaa lisää, tai harkitsee sopimuksen lopettamista? Asiakaskannan analysointi ja potentiaalisimpien asiakkaiden tunnistaminen auttaa lisäämään liikevaihtoa ilman lisäinvestointeja.
Case-esimerkkejä
- Löysimme kuluttajapalvelusta alipalvellun asiakasryhmän elinkaariarvoltaan 54% yli keskiarvon
- Palvelukanavia optimoimalla nostimme tiettyjen kuluttajaryhmien pitoa kaksinkertaiseksi ja palvelun käyttöä 44%
- Tunnistimme vaikuttavimmat aktivointitoimenpiteet laskien merkittävästi asiakaskohtaista palvelukustannusta (cost to serve)elu tälle asiakasryhmälle
Kasvatetaanko yhdessä asiakaskantanne arvoa?
Toimintamallimme perustuu digitaalisen kehityksen parhaisiin käytäntöihin. Sen keskiössä ovat syvä asiakasymmärrys ja liiketoimintavaikutus. Tiimimme voi hoitaa kaikki keskeiset kaupalliset ja projektinjohdolliset tehtävät digitaalisten tuotteiden ja palveluiden suunnittelussa, kehityksessä, julkaisussa ja kasvussa. Luonnollisesti yhteistyössä teknisen kehityksen kanssa.
Varmista, että olette huomioineet kaiken ja investoimassa oikeisiin palveluihin. Laskemme potentiaalin mitä ja kenelle kannattaa kehittää sekä miten investointi kääntyy aidosti euroiksi.
Luomme yhdessä kanssanne realistisen suunnitelman kehitykseen ja tuomme selkeän prosessin onnistuneeseen toteutukseen.
Kaupallinen menestys ei tapahdu itsestään. Autamme mm. seuraavissa: liiketoimintamalli, käyttäjätestaus, prosessimuutokset, projektinhallinta, myynninmalli, kumppanuudet, viestintä, koulutukset, julkaisu jne.
Case-esimerkkejä
- Digitaalisen tiekartan luominen globaalille teollisuusyritykselle palveluliiketoiminnan rakentamiseksi
- Uuden SaaS-tuotteen menestyksekäs kv lanseeraus ohjelmistoyritykselle
- Digitaalisen taksipalvelun kehitys, lanseeraus ja kasvun tuki maanlaajuiseksi
- Merkittävän B2B-palvelun uudistus ml. arvolupaus, hinnoittelu, tekninen pohja ja myynnin malli
- SaaS tuoteperheen potentiaalin arviointi ja kasvustrategian luominen
Ville Kyytsönen, CEO, Solibri
Luodaanko yhdessä teille digitaalisten palveluiden kehityssuunnitelma?
Puhelun aikana avaamme liiketoimintalähtöistä kehittämisen malliamme sekä kartoitamme tilanteesi, jotta voimme laatia teille suunnitelman eteenpäin.
Kuulumme yritysryhmään, joka tuo yhteen eri alojen huippuosaajia. Tarvittaessa voimme tuoda projektiin ammattilaisia designin, teknologian sekä digitaalisen markkinoinnin parista. Työskentelemme moniosaajatiimeissä virtuaalisessa ympäristössä.