Asiakaskanta on usein yrityksen arvokkain omaisuuserä ja mahdollisuus kasvun kiihdyttämiseen nopeasti ja tehokkaasti. Nykyasiakkaille myynti on tunnetusti jopa 80% edullisempaa kuin uusille.
Olemassa olevien asiakkaiden tavoitteellinen hoito ja systemaattinen myynti heille tuottavat tulosta. Älä jätä tätä vain markkinoinnin ja asiakaspalvelun kontolle!
Autamme tunnistamaan poistumisvaarassa olevat asiakkaat ja kehittämään asiakastyytyväisyyttä - yhdessä löydämme tehokkaimmat keinot vaihtuvuuden vähentämiseksi.
Asiakaskäyttäytymisen analyysi kertoo, missä asiakkaissa on teille eniten potentiaalia ja mitkä keinot heihin toimivat.
Kohdistamalla myyntiä ja asiakashoitoa parhaimman potentiaalin asiakkaisiin saat enemmän viivan alle nykyisillä resursseilla.
Toimitettujen hankkeiden määrä
Asiantuntijoidemme keskimääräiset kokemusvuodet
Kartoitetaan yhdessä, miten voit saavuttaa nopean kasvun nykyisillä resursseillasi.
Asiakaskäyttäytymisen data-pohjainen analyysi auttaa tunnistamaan suurimman potentiaalin asiakkaat sekä millä myynti- ja muilla toimenpiteillä heihin voidaan vaikuttaa.
Asiakaskäyttäytymisen analyysin perusteella pystytte kohdistamaan oikeat toimenpiteet oikeille asiakkaille ja näin saamaan nopeita voittoja. Saatte samoilla resursseilla enemmän myyntiä ja vähemmän vaihtuvuutta.
Luodaan asiakkaidenne tarpeita vastaavat selkeät hoitomallit, joilla asiakkuuksia kasvatetaan systemaattisesti. Jalkautetaan hoitomallit vaiheittain pilotoinnin kautta tuloksia tarkasti mitaten.
Haluatko kuulla, miten hinnoittelumme toimii? Kerromme mielellämme!
Ville Kyytsönen, CEO, Solibri
Puhelun aikana avaamme liiketoimintalähtöistä kehittämisen malliamme sekä kartoitamme tilanteesi, jotta voimme laatia teille suunnitelman eteenpäin.
Kuulumme yritysryhmään, joka tuo yhteen eri alojen huippuosaajia. Tarvittaessa voimme tuoda projektiin ammattilaisia designin, teknologian sekä digitaalisen markkinoinnin parista. Työskentelemme moniosaajatiimeissä virtuaalisessa ympäristössä.